بازی رضا رویگری و مهران رجبی در دومین سریال مسعود ده‌نمکی/«معراجی‌ها» شهریور کلید می‌خورد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
18:10
چهار شنبه 23 مرداد 1392

بازی رضا رویگری و مهران رجبی در دومین سریال مسعود ده‌نمکی/«معراجی‌ها» شهریور کلید می‌خورد

 

مسعود ده‌نمکی دومین سریال خود را طبق برنامه‌ریزی‌ها از شهریور ماه امسال مقابل دوربین خواهد برد.


 به گزارش بانی فیلم سریال «معراجی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی از چندی پیش وارد مرحله پیش تولید شده است و انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد. تاکنون حضور رضا رویگری و مهران رجبی در این سریال کمدی اجتماعی قطعی شده است. ضمن اینکه برخی شنیده‌ها حکایت از مذاکرات سازندگان با اکبر عبدی نیز دارد که هنوز حضور وی مشخص نشده است.
تهیه‌کننده سریال در گفت‌و‌گو با «بانی فیلم» با بیان اینکه «معراجی‌ها» نام موقت آن است، گفت: نگارش این سریال مراحل پایانی بازنویسی خود را طی می کند و احتمالاً هفته اول شهریور تصویر برداری آن در تهران آغاز می شود.
سید محمود رضوی درباره داستان این سریال ۲۲ قسمتی توضیح داد: داستان این سریال از یک اختلاف نظر میان دو گروه دانشجو آغاز می‌شود. بین دو گروه از دانشجویان برسر خاکسپاری چند شهید گمنام یا نصب تندیس در دانشگاه اختلاف ایجاد می شود. در ادامه این اختلاف به تدریج بالا می گیرد و به درگیری و فرار گروهی از دانشجویان می انجامد. درادامه اتفاقاتی روی می دهد که مسیر دانشجویان به سمت مناطق جنگی و ملاقات با راهیان نور تغییر می کند و...
تهیه کننده معراجی ها با بیان اینکه تصویر برداری این سریال ۶ ماه زمان می برد ، درباره لوکیشن های کار هم گفت: دانشگاهی در تهران، خیابانهای شهر و جاده شمال و شهرک دفاع مقدس محل های تصویر برداری معراجی هاست.
رضوی اسفند ۹۲ را زمان پخش این سریال در شبکه یک اعلام کرد و گفت: هنوز با هیچ بازیگری به جز مهران رجبی و رضا رویگری قرار داد نبسته ایم، اما عوامل پشت دوربین قطعی شده اند.
به گفته رضوی عوامل پشت دوربین این سریال که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه می‌شود، عبارتند از: مدیر تولید: مرتضی متولی، برنامه ریز: فهیمه کمالی، مدیر تدارکات : اسماعیل کلبی آبادی ،بازنویسی فیلمنامه: حسین تراب نژاد، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی، دستیار دوم کارگردان : افشین آقایی ، دستیار برنامه ریز: کامیاب متولی، تصویر برداری : فرشادگل سفیدی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، طراح گریم و اجرای چهره پرداز : مسعود ولد بیگیان، طراح لباس و صحنه: حمید شهیری، مجری طرح:موسسه سیمای مهر، مدیر تدارکات نظامی :عبدالرضا سعیدی.
یادآور می‌شود رضوی در مقام تهیه‌کننده ایام نوروز امسال سریال «هفت سین» (یدا... صمدی) را روی آنتن شبکه تهران داشت و این روزها هم فیلم «دهلیز» (بهروز شعیبی) را روی پرده دارد. ده‌نمکی نیز اواخر دهه ۸۰ سریال «دارا و ندار» را برای شبکه تهران ساخته بود

 



تعداد بازدید از این مطلب: 2886
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2886

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر